• Utenos Ekonomikos ir Kompiuterijos Klubo rengiamas laikraštis Utenos apskrities jaunimui •
 
Apklausa
Kokia tema Jums yra aktualiausia?

Utenos miesto naujienos
kelionių, išvykų įspūdžiai
mokslas, studijos
jaunimo organizacijų veikla
kita


PENKTADIENIS
2018-11-16


Vardadienius švenčia:


Šiandien:




(prognozes.lt) (kuzmarskis.lt) (vytautus.com)

Pakalbėkim...
Vardas:


Žinutė:






Draugai






PagrindinėKodėl prekės yra gana dažnai neišparduodamos?
2011-12-02, 8:35:25
Edvinas Sirgedas


Prekių yra daug ir įvairių. Lietuvos rinka šiuo metu yra perpildyta įvariomis prekėmis. Vienos prekės būna aukštos kokybės, nepriekaištingos, atitinkančios visus standartus ir reikalavimus. Kitos – prastos kokybės. Žinoma, geros kokybės prekės paprastai būna gerokai brangesnės nei prastos kokybės. Brangios prekės dažniausiai yra įvežamos iš išsivysčiusių Vakarų Europos šalių ir Jungtinių Amerikos Valstijų. Pigios prekės dažniausiai būna įvežamos iš Azijos kontinento šalių, pavyzdžiui: Indijos, Pakistano, Tailando, Kinijos ar kitų. Lietuvoje pigios prekės turi kur kas didesnę paklausą nei aukštos kokybės ir brangios. Atvežtos prekės iš Azijos šalių dažnai būna parduodamos už mažą kainą, o pasitaiko atvejų, kai jų ir pigiai parduoti nepavyksta. Taip nutinka, kai jos būna nepaklausios rinkoje, prastų spalvų, netinkamų dydžių, pasenusių modelių. Tokie atvejai gana dažni Lietuvos rinkoje.

Pasižvalgius po Lietuvos prekybos tinklo parduotuves, tokias kaip, pavyzdžiui, Vilniuje esantį didžiulį prekybos centrą „Akropolis“, matosi, kad prekes vadybininkai perka, mano nuomone, net nežiūrėdami į gaminių spalvas ar modelį. Jiems svarbiausia, kad tai būtų pigios prekės. Šie gaminiai kartais patekę į rinką neranda savo vartotojų, neaiški jų paskirtis ir tai, kam jie naudojami. Atsitinka taip, kad, tarkim, vyriški drabužiai būna ryškių vaikiškų spalvų, rūbų matmenys neatitinka Lietuvos vyrų matmenų, dažnai jie būna tinkami tik paaugliams. Taip būna ne tik su drabužiais, avalyne, bet pasižvalgius matosi, kad tas pats ir su buities prekėmis ar gėlėmis. Jie vienodas prekes perka konteineriais ir gabena į Lietuvą. Kartais gabenant prekes jos praranda savo prekinę išvaizdą, būna apgadinamos, sulaužomos. Gėlės, gabentos dideliais kiekiais, apsilaužo, nuvysta, pagelsta. Tokių prekių parduoti taip pat beveik neįmanoma. Nepaklausių, prastų prekių kaina kinta kelis kartus kol ji pasiekia pirkėją. Sezono eigoje prekė būna perkainuojama dar kelis kartus, o kartais jos parduoti nepavyksta net ir po didžiųjų sezono nukainavimų, kai kaina tampa mažesnė nei jos savikaina.
Prekybininkai, turintys tik vieno išmatavimo, vieno modelio ar vienos spalvos drabužius ar avalynę, taip pat dažniausiai jų negali išparduoti visų. Tokios prekės tampa neparduodamos, nes jei, pavyzdžiui, visi rūbai yra tik geltonos spalvos, o pirkėjui ji nepatinka, jis, savaime suprantama, eis į kitą parduotuvę, kur didesnis spalvų asortimentas. Kartais nutinka taip, kad prekės pakuotė būna sugadinta arba pažeista. Taigi tokios prekės taip pat neišparduodamos. Taip pat gaminys taip pat tampa neišparduodamas, kai jo realizacijos laikas būna pasibaigęs. Laikymo sąlygos taip pat daro įtaką prekių pardavimui. Didžiąją dalį neišparduotų gaminių dėl realizacijos termino pabaigos sudaro maisto produktai, tokie, kaip ypač greitai gendantys vaisiai, pieno produktai. Reklamos stoka taip pat daro įtaką gaminių pardavimui. Jeigu prekė prastai reklamuota ir parduotuvėje padėta nematomoje vietoje, ji taip pat praranda pirkėjus ir tampa sunkiai parduodama, o kartais visiškai nepaklausi.
Prekybininkai dažnai į lentynas deda tai, kas jų manymu yra pigu ir pagal kainą gana kokybiška, bet gana dažnai neatsižvelgia į pirkėjų interesus įsigyti, tarkim, naujesnio modelio, gražesnio dizaino gaminius. Taigi apibendrindamas manau, jog jei vadybininkai atidžiau rinktų prekes vartotojams ir atsižvelgtų į visa tai, ką išvardinau savo rašinyje, neišparduotų prekių parduotuvėse būtų kur kas mažiau.

Nesutinki?
Jei nesutinkate su straipsnio autoriaus nuomone, galite parašyti atsakomąjį straipsnį laikraščio redakcijai adresu redakcija@utenosjaunimas.lt

Daugiau autoriaus straipsnių
Kodėl prekės yra gana dažnai neišparduodamos?

Įvertinimas
Įvertinimas:
3
Jau įvertino: 463

Įvertink!

Komentarai [ 5 ]
2012-01-12, 19:44:33
wopVCzRAaC rašo:
Ur1TN4 , [url=http://ksnyfhzfjscm.com/]ksnyfhzfjscm[/url], [link=http://qfbkivycqpfu.com/]qfbkivycqpfu[/link], http://jbpcfmrcytsv.com/
2012-01-09, 20:13:35
jeihYGAqHzNT rašo:
CbVn52 <a href="http://ajcqwrrcdqfs.com/">ajcqwrrcdqfs</a>
2012-01-08, 15:12:35
tbcIDchqpZqDVlBl rašo:
bY6wnZ , [url=http://nkzvfwnktvzz.com/]nkzvfwnktvzz[/url], [link=http://nqqcidmrryym.com/]nqqcidmrryym[/link], http://mikipvjiockw.com/
2012-01-07, 18:06:21
viPDzhgASWmutGxIkfQ rašo:
pylUYn <a href="http://koaexgyhrlkv.com/">koaexgyhrlkv</a>
2012-01-07, 9:47:46
sPKiWfhjzRrgnFksN rašo:
A good many valuealbs you've given me.

Vardas:


E-pašto adresas:


Tekstas:





 


Jaustukai:







Komentarų taisyklės

1. Stenkitės rašyti LIETUVIŠKAI.
2. Draudžiama vartoti necenzūrinius žodžius.
3. Gerbkite kitų nuomonę.
4. Privaloma įrašyti savo tikrą e.pašto adresą.
5. "Utenos jaunimo" redakcija neatsako už vartotojų komentarus.
6. Už komentarą atsako ir prisiima visą atsakomybę pats autorius.
7. "Utenos jaunimo" redakcija pasilieka teisę esant reikalui pakeisti komentaro turinį.

Nesilaikant šių taisyklių komentarai bus ištrinti be papildomo perspėjimo.
Vėliau pretenzijos nebebus priimamos.
Copyright © Utenos jaunimas, 2008m. Naujienos | Apie mus | RSS | Kategorijos